Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze artikelen en doen logischerwijze ons uiterste best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Indien reparatie of vervanging niet mogelijk is ontvang je het aankoopbedrag terug.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij willen je vragen om klachten vooral aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@krekwakwou.nl. Graag zoeken wij dan samen met jou naar een oplossing. Ons streven is 100% tevreden klanten!

Wil je zo vriendelijk zijn de klacht onder vermelding van het ordernummer naar ons te mailen? Omschrijf de klacht alstublieft zo uitgebreid mogelijk en voorzie deze van foto's en/of een video.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odrWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, staat het jou vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.